loader image

Σχετικά με εμάς

  • Πιστοποιημένο κέντρο ξένων γλωσσών και Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 1
  • Το πρώτο σχολείο μας στο Πλαγιάρι δημιουργήθηκε το 1999 και το 2006 ακολούθησε το δεύτερο στην Επανομή
  • Δημιουργήσαμε μία δυνατή ομάδα πτυχιούχων καθηγητών που αγαπούν να διδάσκουν παιδιά και ενήλικες
  • Η οργάνωση είναι πολύ σημαντική για εμάς για αυτό και η γραμματεία μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι του σχολείου μας
  • Στο σχολείο μας διδάσκεται αποκλειστικά η Αγγλική γλώσσα μέσα από τα προγράμματα Inquiring Minds & Deeper Learning
Give them something great to imitate

Η ομάδα μας

"Teachers open the door for you to enter by yourself"

Κορίνα Παπαδοπούλου

Είμαι η Κορίνα Παπαδοπούλου μητέρα της Ελίνας και της Έφης και είμαι καθηγήτρια Αγγλικών. Η διδασκαλία ήταν πάντα το όνειρο μου . Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη και αποφοίτησα από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Το 1999 αποφάσισα να ιδρύσω το δικό μου σχολείο στο Πλαγιάρι και λίγα χρόνια αργότερα και στην Επανομή. Σήμερα νιώθω ευγνώμων γι’ αυτή μου την επιλογή και τα 30 χρόνια συνεργασίας με εξαιρετικούς συναδέλφους, γονείς αρωγούς και μαθητές οι οποίοι με βοήθησαν ο καθένας με έναν μοναδικό τρόπο να εξελιχθώ ως δασκάλα και ως άνθρωπος. Έχω παρακολουθήσει άπειρα σεμινάρια μεθοδολογίας , μαθησιακών προκλήσεων ,εξετάσεων και ψυχολογίας. Πιστεύω στην άψογη οργάνωση ενός σχολείου, στην συνέπεια ,στα γρήγορα αντανακλαστικά ,στην δύναμή της ομαδικής συνεργασίας και είμαι λάτρης της δια βίου μάθησης.

Τα τελευταία 5 χρόνια διδάσκω Αγγλικά μέσα από προφορικές και οπτικές ιστορίες, νευρογλωσσικό προγραμματισμό, εναλλακτική αξιολόγηση και γραμματική μέσα από την ολιστική προσέγγιση. Στόχος μου είναι να βοηθώ τους μαθητές μου να ανακαλύπτουν τα φτερά τους ώστε να πετάξουν προς οποιοδήποτε προορισμό επιθυμεί η καρδιά τους με βοηθό την Αγγλική γλώσσα.

Έφη Μπαξεβάνη

Ονομάζομαι Έφη Μπαξεβάνη και διδάσκω στο σχολείο μας από το 2005.Οι σπουδές μου στην Αγγλική γλώσσα ολοκληρώθηκαν στο Chichester University,Sussex και συμπληρώθηκαν από σεμινάρια παιδαγωγικής, μεθοδολογίας και τεχνολογίας, τα οποία παρακολούθησα με ενθουσιασμό, καθώς γνώριζα ότι θα βοηθήσουν στην προσωπική και επαγγελματική μου εξέλιξη. ‘Έμαθα να θέτω στόχους, να τούς πραγματοποιώ και να βοηθάω τους μαθητές μου να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους στο μέγιστο.

Δουλεύω με μαθητές όλων των επιπέδων, από Pre-Junior,συνδιάζοντας κατασκευές και παιχνίδι, μέχρι και τμήματα προετοιμασίας εξετάσεων, όπου η προσέγγιση είναι διαφορετική αλλά εξίσου αποτελεσματική και απολαυστική. Αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς μου αποτελεί πλέον και η διδασκαλία του Deeper Learning,ένα καινοτόμο εργαλείο διδασκαλίας, το οποίο εντάξαμε στο σχολείο μας το 2019 και το οποίο άνοιξε νέους ορίζοντες και καθόρισε την ταυτότητά μας. Από το Μάιο του 2019 εργάζομαι και ως εξετάστρια προφορικών για τα επίπεδα Β1-Γ2, γεγονός το οποίο με βοήθησε να κατανοήσω σε βάθος το σύστημα των εξετάσεων.

Σάς ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου παιδιά, καθώς μού δώσατε την ευκαιρία να πραγματοποιήσω ένα όνειρο που είχα από μικρή, τη διδασκαλία.

Βιβή Πανούδη

Ονομάζομαι Βιβή Πανούδη και είμαι μαμά δύο υπέροχων κοριτσιών. Κατάγομαι από τις Σέρρες και σπούδασα στην Κομοτηνή στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Εργάζομαι στο Dimitria Language School από το Σεπτέμβρη του 2009 και νιώθω πολύ τυχερή που ανήκω σε αυτή τη δημιουργική ομάδα! Η παρακολούθηση σεμιναρίων και προγραμμάτων επιμόρφωσης βοηθά στην ενημέρωσή μου για τις συνεχείς εξελίξεις που αφορούν στην ξενόγλωσση εκπαίδευση.

Η καθημερινή μου όμως επαφή με τα παιδιά είναι που με κάνει να αγαπώ ακόμη περισσότερο τη δουλειά μου μιας και μου χαρίζει πολλές όμορφες, δυνατές εμπειρίες.

Ιωάννα Κατσαούνη

Ονομάζομαι Ιωάννα Κατσαούνη, ζω στο Πλαγιάρι και είμαι η μαμά της Χριστίνας. Ειμαι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ και εργάζομαι στα Dimitria τα τελευταία 15 χρόνια διδάσκοντας σε παιδιά και ενήλικες.

Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια σχετικά με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και άλλες ιδιαιτερότητες καθώς επίσης και τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε μικρούς μαθητές, το οποίο είναι και ένα από τα πιο απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς μας. Έχοντας πάντα στο νου μου πως «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», προσπαθώ να κάνω τους μικρούς μας μαθητές να αγαπήσουν την ξένη γλώσσα μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες και παιχνίδια. Ένα από τα πιο συγκινητικά στοιχεία της διδασκαλίας όλα αυτά τα χρόνια είναι πως βλέπω τους μικρούς μαθητές να γίνονται έφηβοι, ένα βήμα πριν τη απόκτηση των πιστοποιητικών τους, και συνηδειτοποιώ πως έχω συμβάλλει στην εξέλιξη αυτών των παιδιών…

Στόχος δικός μου αλλά και όλης της ομάδας των Dimitria Language Schools (DLS) είναι να προσεγγίζουμε τους μαθητές μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να νιώθουν χαρά, κάθε φορά πού έρχονται στο σχολείο μας. Κάθε μέρα προσπαθώ να φέρω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να αποδειξώ στα παιδιά και τους γονείς τους πως διδασκαλία σημαίνει αγάπη και φαντασία…

Ελίνα Δρογαλά

Ονομάζομαι Δρογαλά Ελίνα. Kατάγομαι από Θεσσαλονίκη και είμαι απόφοιτος της σχολής English Language and ELT του πανεπιστημίου Anglia Ruskin του Cambridge. Παράλληλα με τις σπουδές μου, έκανα την πρακτική μου, απ’ όπου και απέκτησα το ξενόγλωσσο πιστοποιητικό Celta. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, παρακολούθησα ποικίλα σεμινάρια με θέμα τη διδασκαλία στην ξένη γλώσσα, συμπεριλαμβανομένου και του προγράμματος Deeper Learning.

Πλέον εργάζομαι στο Dimitria Language School στο Πλαγιάρι και στην Επανομή από το 2015 και έχω αναλάβει τμήματα επιπέδου Pre Junior μέχρι και Proficiency. Στόχος μου είναι να δίνω καθημερινά τον καλύτερο μου εαυτό και να εξελίσσομαι προσωπικά και επαγγελματικά μέσα από την εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση.

Τατιάνα Παραστατίδου

Ονομάζομαι Τατιάνα Παραστατίδου και εργάζομαι ως καθηγήτρια Αγγλικών από το 2012. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου.

Επίσης, έχω παρακολουθήσει σεμινάριο για την σχολική ψυχολογία. Για μένα οι μαθητές αποτελούν το κέντρο του μαθήματος και η διδασκαλία πρέπει να διαφοροποιείται με βάση τις ανάγκες τους. Ως εκπαιδευτικοί πρέπει να θυμόμαστε πως “αν ένα παιδί δε μπορεί να μάθει με τον τρόπο που του διδάσκουμε, πρέπει να διδάξουμε με τον τρόπο που μαθαίνει”.

Τασούλα Ματράκα

Ονομάζομαι Τασούλα Ματράκα και είμαι υπεύθυνη για την οργάνωση της γραμματείας του σχολείου μας στο Νέο Πάρκο Επανομής.

Για εμένα η οργάνωση, η συνέπεια και το χαμόγελο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, γιατί πιστεύω ότι κάνουν την ζωή μας περισσότερο εύκολη και όμορφη.

Ναταλία Παππά

Ονομάζομαι Ναταλία Παππά και ζω στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασα στο τμήμα της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ. Έκτοτε ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή.

Σαν άνθρωπος, λατρεύω να αποκτώ καινούριες γνώσεις και δεξιότητες και, μέσω της ιδιότητας μου, να μεταδίδω όσα γνωρίζω στους γύρω μου. Μέσα στην τάξη μου θέλω οι μαθητές να νιώθουν ότι οι ανάγκες και οι προβληματισμοί τους αναγνωρίζονται και λαμβάνονται υπόψη.

Κύριο μέλημα μου, πέρα από τη διδασκαλία των γλωσσικών δεξιοτήτων, είναι να συμβάλλω στην ενδυνάμωση της προσωπικότητας και της αυτοπεποίθησης των μαθητών μου και στο χτίσιμο μιας σχέσης αγάπης και εμπιστοσύνης μαζί τους.

Δέσποινα Πέτκου

Ονομάζομαι Δέσποινα Πέτκου και ζω στην Επανομή. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και σύντομα πρόκειται να ολοκληρώσω το μεταπτυχιακό μου “Εκπαίδευση και Τεχνολογίες σε Συστήματα εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης” στο Ανοικτό Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
 
Πέρα από τα Αγγλικά, έχω ασχοληθεί με την εκμάθηση και άλλων γλωσσών, όπως τα Γερμανικά, Ρωσικά και Ισπανικά, και έχω συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια για την Ειδική Αγωγή, την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση και για τη διδακτική μέσω διάδραδης και παιχνιδιού.
 
Όταν ήμουν μικρή, ήξερα ότι ήθελα να σπουδάσω Αγγλική Φιλολογία, καθώς αγαπούσα τα αγγλικά ως γλώσσα. Μα όταν ήρθα σε πρώτη επαφή με τα παιδιά, κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης σε σχολείο, αποφάσισα πως θα ήθελα να γίνει καθηγήτρια Αγγλικων. 
 
Πιστεύω πως η εκμάθηση μια ξένης γλώσσας είναι μία διαδικασία που χρειάζεται χρόνο και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί “εν μία νυκτί”.
 
Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να γίνεται με τρόπο διασκεδαστικό, αλλά εξίσου αποτελεσματικό, προκειμένου οι μαθητές, ανήλικοι και ενήλικοι, να αγαπήσουν πρώτα τη γλώσσα, και έπειτα να την αποκτήσουν.